Vrácení Zboží / Reklamace
JAK POSTUPOVAT PŘI VRÁCENÍ / VÝMĚNĚ ZBOŽÍ
Zakoupený kousek se Vám nelíbí nebo nesedí? Nevadí, to se občas stává! Nenošené, zcela čisté a nepoškozené zboží nám můžete vrátit, ale POZOR – ve lhůtě 14-ti dnů od data převzetí zboží!
Zásilky posílejte na adresu
LA GABRIELLA, Ostrožná 232/38, 746 01 Opava, Česká republika
Když nám o vrácení napíšete e-mail, budeme velice rádi. Peníze Vám budou vráceny převodem na bankovní účet. K vrácení zboží doporučujeme využít náš ON-LINE formulář níže.
Dávate přednost tisku a ručnímu vyplnění? Pak využijte náš standardní formulář pro TISK.
Zboží lze rovněž vrátit v kamenné prodejně v OPAVĚ! S obsluhou vyplníte protokol o vrácení, kde je NEZBYTNÉ uvést správně číslo bankovního účtu, kam Vám peníze za vrácené zboží pošleme.
Více informací, lhůty a pravidla pro výše uvedené najdete ve Všeobecných obchodních podmínkách.
JAK POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ REKLAMACE ZBOŽÍ
Reklamované zboží nám prosím zašlete spolu s dokladem o koupi a upřesněním vady na adresu:
LA GABRIELLA, Ostrožná 232/38, 746 01 Opava, Česká republika
Nebo ho přineste na opavskou prodejnu a reklamaci sepište přímo s obsluhou. Nutné je obsluhu informovat, že zboží bylo zakoupeno v e-shopu a tuto skutečnost uvést v reklamačním protokolu!
Reklamované zboží musí být hygienicky čisté, nezašpiněné, v opačném případě nebude v rámci procesu příjmu reklamace převzato! Reklamaci vyřídíme do 30 dnů a o jejím výsledku Vás budeme informovat.
Více informací, lhůty a pravidla pro výše uvedené najdete ve Všeobecných obchodních podmínkách.
ON-LINE FORMULÁŘ VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Své údaje vyplňujte pečlivě, zvláště číslo bankovního účtu, kam chcete peníze za vrácené zboží zaslat. Můžete vyplnit až 3 položky, vracíte-li více, zašlete další formulář.
Zásilky posílejte na adresu prodejny
LA GABRIELLA, Ostrožná 232/38, Opava 746 01, Česká republika. Děkujeme